Sila Klik Di Sini Untuk Tebus Hadiah Anda!

Rakyat Jelata


Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah beerti akulah yang terbaik dlm kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh di antara kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diriku sendiri. Jika seseorang itu hanya dapat berdakwah apabila dia sempurna, pasti tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan..

Wednesday, August 14, 2013

Aku Yang Tak Sempurna dan Tak Kan Pernah Bisa Jadi Sempurna



Aku hanya gadis biasa,
tidak punya apa-apa,
Masih bertatih,
mencari 
redha,
Masih mentafsir
erti bahagia,

Aku tidak pandai bergaya,
Tidak cantik pada rupa,
Lebih selesa hidup dalam
bersederhana,
Mungkin, seorang yang
mudah mesra,

Tidak peduli apa kata
orang padanya,
Aku hidup bukan untuk
membuat orang suka,
Aku hidup hanya ingin 
mencari redha Allah,

Jika aku hanyut 
dibuai arus 
dunia,
hulurkanlah tangan
memimpin aku ke syurga,

Kerana aku gadis biasa,
Tidak mungkin menjadi
begitu sempurna..

1 comment:

  1. Hi there,,happy to see u here

    Follow blog saya lalabiestory.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...