Sila Klik Di Sini Untuk Tebus Hadiah Anda!

Rakyat Jelata


Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah beerti akulah yang terbaik dlm kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh di antara kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diriku sendiri. Jika seseorang itu hanya dapat berdakwah apabila dia sempurna, pasti tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan..

Wednesday, October 5, 2011

Tolonglah Aku Sebelum Aku Pergi


Tolonglah aku..

Mencintai aku,dgn seadanya..
Mencintai aku,bukan kerana rupa..
Walau dalam susah,walau dalam gelisah..
Kau terima sahaja dengan rela..
Jgn harapkan nafsu semata2..
Jgnlah jdikan perhubungan sia2.
berikanlah rasa cinta..
Bukannya rasa hina..
Jadikan aku kekasih mu 

yang boleh setia Menegurku kerana cinta.. Bukan kerana ingin berpisah 
untuk kesenangan kau sahaja..

Tetap bersahabat 
sekiranya masa tidak mngizinkan kita bersama..

Bukannya bermusuhan 
memutuskan tali silaturrahim kita..

Dan yg paling penting..
Berlaku jujurlah..
berhentilah melukai aku

Jgn sampai satu hari nanti 

Pabila aku melangkah pergi
aku tak mungkin kembali lagi

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...