Sila Klik Di Sini Untuk Tebus Hadiah Anda!

Rakyat Jelata


Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah beerti akulah yang terbaik dlm kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh di antara kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diriku sendiri. Jika seseorang itu hanya dapat berdakwah apabila dia sempurna, pasti tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan..

Thursday, October 28, 2010

Ditinggalkan tanpa alasan



Ditinggalkan tanpa alasan

Aku sudah berusaha 
untuk mendapatkanmu lagi
Aku sudah berusaha
 memberikan yang terbaik bagimu
Setiap ku cuba 
mendekatimu lagi
 kau selalu buat aku sakit
Tapi tak pernah 
aku menyerah karna
 ku mencintai mu
 setulus hati
Tapi setelah kau 
ucapkan satu kata
 yang membuat ku hancur
kau mencintai dia!
Ku cuba untuk 
melupakan mu 
hilangkan kau dari benakku
Ku cuba lupakan 
semua tentang 
dirimu di hatiku
Ku cuba untuk
 tak lagi mengingat 
namamu diucapanku..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...