Sila Klik Di Sini Untuk Tebus Hadiah Anda!

Rakyat Jelata

Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah beerti akulah yang terbaik dlm kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh di antara kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diriku sendiri. Jika seseorang itu hanya dapat berdakwah apabila dia sempurna, pasti tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan..

Saturday, March 5, 2011

Janda Kikis 80 teman lelaki?? Perghh!


Selepas diceraikan suami kerana curang, seorang wanita pertengahan umur sedikit pun tidak insaf, sebaliknya semakin ligat bertukar-tukar pasangan untuk mengikis wang mereka. Sasarannya ialah lelaki berusia 60 hingga 70 tahun.

Mahu dikenali sebagai Nora, wanita berusia 44 tahun itu berkata, sudah lebih lapan tahun dia mendapatkan wang dengan cara tidak bermoral itu dan sepanjang tempoh berkenaan kira-kira 80 lelaki veteran menjadi mangsanya. Dalam pengakuannya kepada Harian Metro, Nora memberitahu dia mula menjalin hubungan sulit dengan lelaki tua yang berduit ketika dia masih bergelar isteri orang.


Kira-kira tujuh tahun curang di belakang suaminya, terus terang dia lakukan itu semua kerana duit disebabkan suaminya kurang berkemampuan. Apabila kantoi oleh suami, dia diceraikan awal tahun lalu. Selepas menjanda, dia semakin ligat kerana tiada siapa yang menanggung hidupnya.

Nora mendakwa dia mempunyai lebih 80 teman lelaki, majoritinya berusia 60 hingga 70 tahun yang sedia memberi wang kepadanya pada bila-bila masa dan balasannya dia perlu menyerahkan tubuhnya kepada mereka.



“Rakan rapat menggelar saya pisau cukur, tapi saya tak hiraukan gelaran itu kerana lebih penting saya dapat hidup mewah,” katanya.



Menurutnya, setiap kali membeli-belah, dia akan meminta teman lelakinya membelikan pelbagai pakaian dan barangan dengan harga mencecah ratusan ringgit. Walaupun paras rupa tidak berapa cantik dan usia sudah lanjut, namun dengan menggunakan sedikit ilmu kebatinan yang dipelajari, di mampu menundukkan mana-mana lelaki yang didampingi.


Perggh! Pompuan ni nak cakap xmatang tgk umur cam dah terlebih matang! ramai orang bagi alasan wat camni sebab terdesak. Persoalannye ape yg mendesak die? Anak pon sorang janda plak xde kene tanggung sesape pon. Ni tak lain kes nak hidup mewahla pe lagikan. Aku pon xpaham cane erk die bley biar diri dibelai laki2 kedut tu?? eughh! meremang sigh! Ape jenis contoh da die tunjuk kat anak die. 

Rupa tak cantik tapi dek ilmu semua laki cair. Haih memang serba salah la hidup ni kan. Kaya pon susah Miskin lagi la susah. Okeh baik hidup sederhana tak de ape sgt nk dirunsingkan. Yang Miskin sibuk jual body untuk duit then yang kaya sibuk buang duit untuk dapat body. Memang susah nk ejas mende2 cenggini coz semua atas diri kite sendiri kan? tol tak? tepuk dada tanya selera.

OKeh anyway jangan kaitkan dunia akhir zaman ngn perbuatan cenggini. tak de kaitan pon sebenarnye. Semua atas diri sendiri jep. Walau da tertulis dalam Quran cam2 tapi tu bukan alasan untuk lepaskan diri okeh?!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...