Sila Klik Di Sini Untuk Tebus Hadiah Anda!

Rakyat Jelata


Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah beerti akulah yang terbaik dlm kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh di antara kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diriku sendiri. Jika seseorang itu hanya dapat berdakwah apabila dia sempurna, pasti tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan..

Sunday, November 7, 2010

RINDU SANG PENCINTA SETIA


rindu
aku merindukanmu
ketika aku tahu kau tlah jauh berlalu
aku mencari bayanganmu
ketika malam tak lagi menampakkan wajahmu
aku memanggil namamu
diantara gelapnya hutan tak berlampu kais,
dimanakah dirimu?
dimana kau sembunyikan wajahmu?
aku rindu…
aku mencarimu dalam heningnya malam
dalam pekatnya pikiran aku menunggumu
diantara berjuta kebimbangan
diantara selaut kebohongan
mengapa tak jua kau datang?
padahal telah lelah aku bertahan
akan kembalikah kau?
satu yg aku mahu kau tahu
kembalilah selagi masih ada ruang
buatmu dlm hatiku ini
kerana aku sendiri tak pasti 
sampai bila jiwa ini betah dlm kesunyian tanpa cinta
masih ramai yg memuja ku
lebih dari dirimu memuja ku dulu
aku pinggirkan semua hanya kerana kau
jangan smpai kau menjadi insan yg
yg menyesal tak berkesudahan
selangkah aku pergi tak mungkin berundur lagi
peringatan untuk sang pencinta yg curang
dari pencinta yg setia..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...