Sila Klik Di Sini Untuk Tebus Hadiah Anda!

Rakyat Jelata


Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah beerti akulah yang terbaik dlm kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh di antara kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diriku sendiri. Jika seseorang itu hanya dapat berdakwah apabila dia sempurna, pasti tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan..

Wednesday, July 20, 2011

Anak Tukar Jantina Ketika Ibubapa Ke Mekah



Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul. itulah penderitaan yang dialami oleh keluarga Mohd Ashraf Abd Aziz (gambar) diatas keputusan pemuda ini untuk menukar namanya kepada nama wanita iaitu aleesha Farhana selepas beliau menjalani pembedahan di Thailand pada tahun 2009 iaitu ketika ibubapanya menunaikan haji di Mekah!


Persoalannya, di mana nilai maruah seorang manusia yang jelas beragama Islam tetapi menafikan jantina sendiri seolah2 seperti menghadapi kekeliruan terhadap jantina sendiri. Walaupun segala perwatakannya sejak kecil menyerupai wanita, tetapi sudah jelas bahawa beliau adalah lelaki dan tak kan boleh melawan takdir dengan menukar jantina kepada wanita!

Paling tak masuk akal bila dari seorang lelaki, tukar jantina kepada wanita, kemudian dengan senang hati bertudung litup! Adakah dia sedang mempersendakan agama?? Owh..mengucap panjang..aku pun xreti nak komen banyak2 coz bab2 sensitif ni tak boleh main2, melibatkan agama tuu..papepun, untuk lebih info korang klik SINI

p/s:: law laki wat cara laki, law pompuan wat cara pompuan okeh!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...