Sila Klik Di Sini Untuk Tebus Hadiah Anda!

Rakyat Jelata


Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah beerti akulah yang terbaik dlm kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh di antara kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diriku sendiri. Jika seseorang itu hanya dapat berdakwah apabila dia sempurna, pasti tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan..

Tuesday, October 11, 2011

Apa Erti Setia ?




apa erti setia
jika hanya aku saja
apa erti sayang
jika hanya aku yg memendam
apa erti rindu
jika hanya aku yg memburu

merpati yg terbang
bergurau senda di awan
tanpa dosa tanpa rawan
menyanyi lagu bersiul riang

dan aku yg kehilangan
merintih kehampaan
patah sayapku enggan terbang
bisu lidahku tidak keruan
senak dadaku kesakitan
terus meniti suratan
apakah selamanya hidupku bersendirian?

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...