Sila Klik Di Sini Untuk Tebus Hadiah Anda!

Rakyat Jelata

Sesungguhnya aku sedang menasihati kamu, bukanlah beerti akulah yang terbaik dlm kalangan kamu. Bukan juga yang paling soleh di antara kamu, kerana aku juga pernah melampaui batas untuk diriku sendiri. Jika seseorang itu hanya dapat berdakwah apabila dia sempurna, pasti tidak akan ada pendakwah. Maka akan jadi sikitlah orang yg memberi peringatan..

Saturday, October 8, 2011

Bayi 23 Hari diliwat Bapa





Susah nak percaya. Nak percaya ke tak erk? Aduh ntahla..makin canggih dunia makin pelik perangai manusia neh kan. haishhh


Papepun korang baca ni dulu ok. Komen korang amatlah dialu-alukan.


GOMBAK: Berang isteri dalam pantang enggan melayan kehendak seksualnya, seorang lelaki berusia 28 tahun bagaikan dirasuk syaitan apabila sanggup meliwat bayi lelakinya berusia 23 hari di dalam bilik di rumahnya di Taman Sunway, Batu Caves, di sini, kelmarin.
Lebih kejam apabila tangisan bayi malang yang menahan kesakitan itu langsung tidak diendahkan si bapa durjana, sebaliknya dia menjadi lebih rakus dengan bertindak menutup mulut anaknya itu menggunakan tangan dengan kuat, sekali gus menambah derita si kecil. 
Bapa yang kejam itu berbuat demikian untuk mengelakkan tangisan bayi malang itu didengari isterinya yang ketika kejadian dilaporkan sedang berehat di ruang tamu rumah.

Sumber polis berkata, tindakan keji dan kejam itu hanya disedari ibu mangsa berusia 39 tahun kira-kira jam 4 petang apabila melihat mangsa tidak bermaya ketika mahu memandikannya.



“Si ibu terkejut apabila melihat bahagian mulut mangsa lebam. Pemeriksaan wanita itu kemudian mendapati bahagian dubur mangsa turut cedera.



*Sumber harian metro sabtu 8/10/11.

P/S:: Ntah ape la nak jadi dgn dunia skrg. Manusia makin xberakal..aku pn da xtau nak komen ape. ape komen korang??

2 comments:

  1. eee..memang la takde otak manusia camnih..kejam tol..anak sendiri pun nak buat camtu..
    oh, btw..sy baru follow blog awk..sudi2 singgah ke blog sy t ea..nothing much...juz an ordinary personal blog.. :)

    http://momochimiow.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...